Jāvērtē maksātspēja un reklāmas

Glābējīsziņu sūtītāji ar vēsti, ka bankas kontā ieripojusi nepieciešamā naudas summa, savus ziedu laikus piedzīvojuši tieši pēdējos gados, līdz ar finanšu krīzi un banku piekopto stingro kreditēšana politiku.

Pēc būtības finanšu sos pakalpojumu sniedzēji sms veidā, Latvijā sāka veidoties 2007. gadā, bet šīs kompānijas ar katru gadu sāk augt kā sēnes pēc lietus. Šobrīd tirgū reģistrēti vairāk nekā 10 ātro kredītu izsniedzēji. Viņu galvenais sauklis aizņemies viegli, ātri un jebkurā situācijā. Maksātspējas nepietiekama izvērtēšana un agresīvas, pat maldinošas reklāmas tās ir problēmas, kuras nozares pārstāvji, kuras nozares pārraugi atzīst par steidzami risināmām. Sms sos bizness balstās uz to, ka naudu ir iespējams aizņemties ļoti ātri, bet komercbankas norāda, ka tik īsā laikā nav iespējams izvērtēt klientu maksātspēju. Tieši naudas vieglā pieejamība un tas, ka sliktā kredītvēsture bankā neliedz to saņemt pie sms aizdevējiem, ir viens no iemesliem kāpēc cilvēki izmanto ātros kredītus. Risinājumu šīm problēmām solījusies meklēt ekonomikas ministrija.

Post Navigation