Diskutē par ātro kredītu reklāmu ētisko pusi

Diskusijas par to, cik ētiski ir izmantot gadskārtu svētkus vai laiku, kas saistās ar jauniem tēriņiem, lai mudinātu cilvēkus aizņemties, ir bijušas vienmēr. Arī šogad, kad aizdevumu kredītdevēji steiguši piedāvāt uz 1. septembri. Taču ar Viasms reklāmu, kas var radīt iespaidu, kad ātrais kredīts var atvieglot situāciju dzīves un finanšu problēmu nomāktiem cilvēkiem, vērtējumi kļuvuši vēl asāki. Labklājības ministre sarunā ar LTV stāsta, ka viņas prāt reklāmas vēstījums ir tuvu amorālam. Runa ir par šādu reklāmu ierobežojošajiem ministru kabineta noteikumiem, viens no pantiem nosaka, ka aizliegt reklāma, kas rada vai var radīt iespaidu, ka kredīts ir piemērotākais veids kā atrisināt finansiālās problēmas. Nebanku kredītdevēju asociācijā, kuras viens no dibināšanas mērķiem bija sociālās atbildības veicināšana, problēmas gan nesaskata. Arī reklāmas autori Viasms apgalvo, ka reklāmā nekādi neesot atspoguļots, ka šiem cilvēkiem ir grūti un viņi ir ilgstošu finanšu problēmu nomākti. Vadlīnijas, kā šādas reklāmas veidot un vērtēt PTAC gan vēl tikai top.

Post Navigation